T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ÇANAKKALE / BİGA - Hüseyin Onan İlkokulu

Haberler

Ock

2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı 1.Dönem Sonu Karne Törenimiz.Tüm öğrencilerimize ve Öğretmemlerimize iyi tatiller dileriz.

İlçe Kaymakamımız sayın Gökhan GÖRGÜLÜARSLAN beraberinde İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Erdal ASLAN ve  Şube Müdürümüz Müjdat YÜKSEL okulumuzu ziyaret ettiler. Ziyareti sırasında okulumuz hakkında bilgi alan Biga Kaymakamımız Gökhan GÖRGÜLÜARSLAN, sınıflarımızı da ziyaret edip öğrenci ve öğretmenlerimiz ile kısaca görüştüler. Kendilerine teşekkür ediyoruz.

Öğrencilerimizin Görsel Sanatlar Yeteneklerini geliştirmek için Resim Kursumuz başladı.

Ock

Özel Eğitim Sınıfımız Eğitim Öğretime Devam Ediyor.Öğretmenlerimiz Fatmanur ERGÜN Büşra BATU

Halk Oyunları Çalışmalarımız Tüm Hızıyla Devam Ediyor.

Yerli Malı Haftamızı Kutladık.Öğrencilerimize yerli malı kullanmanın önemi anlatıldı.Tutumlu olmanın önemi anlatıldı.Yerli Malı Yurdun Malı Her Türk Onu Kullanmalı.

Ara

08 aralık 2015 salı günü Biga ilçesi genelindeki ilkokullar arası  "Şiiri Güzel Okuma" yarışmasında okulumuzu "Dua" isimli şiirle başarıyla temsil eden 3/A sınıfı öğrencimiz Beyza ŞENTÜRK, dereceye girerek okulumuza 3. lük getirdi. Beyza"yı, ailesini ve öğretmeni Zekeriya GEREZ´i tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.

3 aralık Engelliler Gününde özel öğrencilerimizle, önce ilçe programına katıldık, ardından alış-veriş merkezine gittik. Doyasıya eğlenen öğrencilerimizle etkinlik sonu yemek yedik. Öğrencilerimize ve fedakar öğretmenlerine teşekkür ediyoruz...

Okulumuzda süren büyük tadilatta sona gelindi. 16 kasımdan itibaren eğitim-öğretim faaliyetlerimize okulumuzda devam edeceğiz. Okulumuzun yenilenmiş hali için resme tıklayınız...

Ara

3 eylülden beri süren bina tadilat çalışmalarımızdan dolayı, 28 eylül den itibaren eğitim-öğretim faaliyetlerimize geçici bir süre mahallemizde hizmet veren Halk Eğitim Merkezi binasında 12.30 ile 17.20 saatleri arasında devam edeceğiz. Zorunlu olarak alınan bu kararı tüm okul paydaşlarımızın anlayışla karşılayacağını umuyor, en kısa sürede fiziksel olarak yenilenmiş okulumuza dönmeyi temenni ediyoruz...

03 Eylül 2015 tarihi itibarı ile okulumuzda, doğalgaz dönüşümü, çatı onarımı, yer ve duvarların seramik kaplanması, dış yüzeyin komple mantolanması, kapıların yenilenmesi, WC lerin yenilenmesi, elektrik ve su tesisatlarının yenilenmesi ve boya-badana işlerini kapsayan oldukça detaylı bir tadilat çalışması başlamış olup, çalışmaların 75 günde bitirilmesi öngörülmektedir.

Haz

Tüm öğrenci ve öğretmenlerimizin katıldığı yıl sonu piknik etkinliğimizi 04/06/2015 perşembe günü gerçekleştirdik. Balıkkaya mesire alanında yaptığımız piknik tam bir şölen havasında geçti. Öğrencilerimiz doyasıya eğlendiler. Katkı veren herkese teşekkür ederiz.

May

28 haziran 2015 perşembe günü okulumuz öğretmen, öğrenci ve velilerinin katılımıyla açtığımız yıl sonu ana sınıfı sergimiz yüzlerce etkinlik ve üründen oluşuyor. Bu çok güzel ve her türlü övgüyü hakeden sergi için emeği geçen herkesi kutluyoruz.

Okulumuz 3. ve 4. sınıf öğrencilerimizle 22 mayıs 2015 cuma günü Çanakkale Tarihi Milli Parkı ve Gelibolu Yarımadası´na bir kültür gezisi gerçekleştirdik. Öğrencilerimizin milli duygularını güçlendirmeye ve Çanakkale ruhunu yerinde anlamalarını sağlamaya yönelik yaptığımız gezimize katılan öğrenci ve öğretmenlerimize teşekkür ediyoruz.

Okulumuz anasınıfı, 1/A ve 1/B sınıfı öğrenci, öğretmen ve anneleri,  anneler günü kutlama etkinlikleri kapsamında gerçekleştirilen kahvaltıda bir araya geldiler. Balıkkaya mesire alanındaki işletmede gerçekleştirilen kahvaltı sonrası, öğrencilerimiz alandaki parkta doyasıya eğlendiler. Biz de bir kez daha bütün annelerin anneler gününü kutluyoruz ...